İletişim temel bir yaşam becerisidir, doğduğumuz andan itibaren sözlerle, davranışlarla iletişim halinde oluyoruz. İş yaşamında ise yöneticilerin ve çalışanların kendilerini doğru ve etkin bir şekilde özellikle kurum içinde ve kurum dışında yazılı olarak ifade edebilmeleri, çalıştıkları işletme veya kurumun imajını doğrudan etkilemektedir. Bu program; katılımcılara yazılı iletişimde etkinliğin sağlanmasına yardımcı olacak teknikleri içermektedir.
Kimler Katılmalı?
- Her kademede görev yapan çalışanlar
- Kişisel farkındalığını artırmak isteyenler
Programın Amacı
Bu eğitim ile katılımcılara; kurum içi ve kurum dışı yazılı iletişimin kuralları, kullanılacak lisan ve sözcüklerin doğru seçilmesi, etkin iletişim için gerekli olan kendini ifade etme ve sonuca ulaşma becerisi ile kişinin kendisinin ve hizmet verdiği kurumun imajını artıracak becerilerin kazandırılması hedeflenmektedir.
Kariyerinize Katkısı
Yazışma Teknikleri eğitimi ile; etkili bir yazılı iletişim için bilgi ve becerileri kazanarak kişisel farkındalığınızı artırabilecek, çalıştığınız kurum imajına olumlu katkı sağlayabileceksiniz.
360° Eğitimler
Kişisel Gelişim Paketleri
Kamu ve Yerel Yönetim Eğitim, Danışmanlık ve Bilişim Hizmetleri
Kurumsal Gelişim Eğitimleri
Hakkımızda
Sitelerimiz