1960’larda işletme öğrencilerine sistem dinamiklerini anlatmak için MIT’de geliştirilmiş bir oyundur. Bugüne kadar dünyanın en ünlü üniversitelerinde, yönetici adayı lisans ve yüksek lisans öğrencilerine ve birçok büyük kurumun üst düzey yöneticilerine binlerce kez oynatılmıştır.
Oyunun Yapısı
a. Perakendeci, Toptancı, Merkez Depo ve Fabrika olmak üzere oyunda 4 adet konum vardır.
b. Oyunda Firma’da üretim / tedarik ve dağıtım gerçekleştirilmektedir.
c. Oyun sırasında hedef, toplam tedarik zinciri maliyetlerini minimum tutmaktır.
Kimler Katılmalı?
Satınalma, Planlama, Lojistik, Tedarik Zinciri ve Depo Bölüm çalışanları.
Gerekli Ön Koşul
Temel işletme bilgisine sahip olan kişiler bu eğitime katılabilirler.
Eğitim Sonu Kazanımlarınız?
a. Firma iş süreçlerinin dinamiklerini katılımcılara tanıtmak,
b. Firma bölümleri arasındaki iletişimin önemini vurgulamak,
c. Talebin karmaşık olduğu bir yapıda görev almanın ve “stok seviyesini düşük tutma” ile “malzemesiz kalmama / yok satmama” sorumluluğunun oluşturduğu baskıyı tecrübe etmek,
d. Dalga etkisini incelemek.
Bu eğitim sonunda katılımcılar;
a. Kurum iş süreçleri içinde talep yönetiminin önemi ve yeri,
b. Talep planı,
c. Talep yöneticisi görevleri,
d. Talep tahmini,
e. Tahmin metodları,
f. Pareto analizi,
g. Geçmiş satış verilerinden grafiksel teknikleri kullanarak gelecek tahminleri öngörme,
h. Tahmin doğrulama.
Konularında beceri kazanırlar.
360' Eğitimleri
Kişisel Gelişim Paketleri
Kamu ve Yerel Yönetim Eğitim, Danışmanlık ve Bilişim Hizmetleri
Kurumsal Gelişim Eğitimleri
Hakkımızda
Sitelerimiz