İş yaşamımızda sürekli olarak, müşterilerimiz olarak kabul edebileceğimiz hizmetlerimizden yararlanan insanlarla ilişki içerisindeyiz. Müşteri odaklı çalışarak, yüksek müşteri memnuniyeti sağlamak ve bu yolla sadık müşteriler yaratmak, en az dış müşteri memnuniyetini artırmak kadar iç müşteriler olan çalışanların da memnuniyet düzeylerini ve hizmet kalitesini yükseltmek hızla ve daha da çok önem kazanmaktadır. Bu program; müşteri ve hizmet kavramı ile kaliteli hizmetin boyutları, müşteri sadakatini sağlamak ve müşterilerle etkili iletişim kurabilme konusunda konularını içermektedir.
Kimler Katılmalı?
- Üniversite öğrencileri
- Yeni mezunlar
- Yönetici ve yönetici adayları
- Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar
Programın Amacı
Bu eğitim ile katılımcılara; müşteri beklentilerinin anlaşılması, kaliteli hizmet verebilmenin boyutları, müşteri sadakati ve şikayet yönetimi ile müşterilerle etkili iletişim kurabilmelerine yönelik bilgi ve becerilerin kazandırılması hedeflenmektedir.
Kariyerinize Katkısı
Müşteri Odaklılık eğitimi ile; Kaliteli hizmet verebilme, müşterilerle etkili iletişim kurabilme, müşterilerinizde olumlu izlenim bırakarak süreçlerinizi sağlıklı ve başarılı yürütebilmenize yardımcı olacak bilgi ve becerileri kazanacaksınız.
360' Eğitimleri
Kişisel Gelişim Paketleri
Kamu ve Yerel Yönetim Eğitim, Danışmanlık ve Bilişim Hizmetleri
Kurumsal Gelişim Eğitimleri
Hakkımızda
Sitelerimiz