Kamu Kuruluşlarında Resmi Yazışma Dili
Kamu kurum ve kuruluşlarında resmi yazışmalar Başbakanlıkça hazırlanan 02/12/2004 tarihli ve 25658 sayılı Resmi Gazete de yayımlanarak yürürlüğe giren “Resmi Yazışmalarda Uygulanacak Esas ve Usüller Hakkında Yönetmelik” esaslarına göre yürütülmektedir. Dolayısıyla kamu kurum ve kuruluşlarında çalışan tüm personelin, aynı iletişim dilini konuşabilmeleri için resmi yazı dili hakimiyetine sahip olmaları gerekmektedir. Bu eğitim; resmi yazışma kuralları, belge bölümleri, belge gönderim ve iadeleri gibi konuları içermektedir.
Kimler Katılmalı?
- Tüm kamu kurum ve kuruluşlarında çalışan yönetici ve personeller
Programın Amacı
Bu program, katılımcıların resmi yazışma kurallarını öğrenerek, katılımcılara
bilgi ve belge alışverişinin sağlıklı, güvenli ve hızlı bir şekilde
yürütebilecek yetkinliği kazandırmayı amaçlamaktadır.
Kamu Kuruluşlarında Resmi Yazışma Dili Eğitim Konu Başlıkları
- Resmi Yazışma Kuralları
- Tanımlar
- Belge Özellikleri
- Belgenin Bölümleri
- Belgenin Çoğaltılması
- Belgenin Gönderilmesi
- Belgenin Alınması
- Belgenin İade Edilmesi
- Çeşitli ve Son Hükümler
- Örnekler
- Uygulamalar
Eğitim Sonrası Kazanımlar
Eğitime katılanlar bireysel olarak tüm resmi yazışma kurallarını uygulayıp,
doğru ve etkin bir kamu yazışma diline sahip olacaklardır.
360° Eğitimler
Kişisel Gelişim Paketleri
Kamu ve Yerel Yönetim Eğitim, Danışmanlık ve Bilişim Hizmetleri
Kurumsal Gelişim Eğitimleri
Hakkımızda
Sitelerimiz