Satış koşullarında değişen dinamikler, satışta pazar payı ve müşteri bağlılığını artırmak için telefonda satış teknikleri ile ilgili becerilerinin geliştirilmesini; müşteri odaklı düşünme yeteneğinin kazandırılmasını, satış süreçleri içerinde iletişimin etkin kullanma becerilerinin kazandırılmasını önemli hale getirmektedir. Bu eğitim; telefonda satış kurallarından, aktif dinlemeye, etkili iletişimden satışı kapatmaya kadar giden süreçlere ilişkin konuları içermektedir.
Bir İnsan Gelişim Akademisi, 14 yılı aşan tecrübesiyle birçok katılımcıya eğitim vermiş sektörün öncü eğitim kurumudur. Eğitim sektöründeki yenilikleri her zaman takip ederek, programların en güncel sürümlerini kullanır.
Bir İnsan Gelişim Akademisi’nde Eğitim Seansları;
Telefonda Satış Teknikleri Eğitimi Hafta İçi Gündüz Seansları: Pazartesi-Salı- Çarşamba-Perşembe Günleri: 09.00-16.00
Telefonda Satış Teknikleri Eğitimi Hafta sonu Seansları: Cumartesi-Pazar Günleri: 09.00-16.00
Bir İnsan Gelişim Akademisi’nde katılımcılar ödeme seçeneklerini kendileri belirleyerek bütçelerine uyan ödeme alternatiflerini seçme şansına sahiptirler.
Nakit, peşin ödeme, Koç finans ile eğitim kredisi fırsatı, senet ve kredi kartına taksit yapılabilmektedir. Kampanya dönemlerinde, ayın eğitimi olan ürünlerde çok özel ödeme ve fiyat seçenekleri sunulmaktadır. Bir İnsan Gelişim Akademisi kaliteli eğitim ve hizmet ilkesinden ödün vermeden, bütçenize uygun fiyat avantajları ile her zaman katılımcıların yanındadır.
Eğitim içerikleri ve ödeme seçenekleri hakkında detaylı bilgi için en yakın
şubemizle iletişime geçebilir (444 3 BEM), uluslararası fiziki
standartlara uygun teknik altyapısı hazır laboratuvarlarımızı ve sınıflarımızı
gezebilirsiniz.
Evet,
her eğitim bitiminde başarı gösteren katılımcılar sertifika almaya hak kazanır.
Sertifika
alabilmek için %70 oranında devam zorunluluğu vardır.
Hayır. Eğitimlerin her birini ayrı başlıklar halinde alabilirsiniz. İhtiyacınıza yönelik olarak bu modüller içerisinden sizin için bir eğitim planı oluşturulabilir. Modüller halinde bulunan eğitimler belirli alanlarda kurumsal performansı yükseltmek için bir araya getirilmişlerdir.
Satış koşullarında değişen dinamikler, satışta pazar payı ve müşteri bağlılığını artırmak için telefonda satış teknikleri ile ilgili becerilerinin geliştirilmesini; müşteri odaklı düşünme yeteneğinin kazandırılmasını, satış süreçleri içerinde iletişimin etkin kullanma becerilerinin kazandırılmasını önemli hale getirmektedir. Bu eğitim; telefonda satış kurallarından, aktif dinlemeye, etkili iletişimden satışı kapatmaya kadar giden süreçlere ilişkin konuları içermektedir.
Kimler Katılmalı?
-Satış departmanlarında çalışan uzman, orta ve üst düzey yöneticiler
-Satış alanında çalışmak isteyen tüm öğrenci ve yeni mezunlar
-Satış alanına ilgi duyan ve bu alanda uzmanlaşmak isteyen uzman, orta ve üst düzey yöneticiler
Programın Amacı
Bu program, telefonda satış teknikleri ile ilgili becerilerinin geliştirilmesi; müşteri odaklı düşünme yeteneğinin kazandırılması, satış süreçleri içerinde iletişimin etkin kullanma ilişkin bilgi ve becerilerin kazandırılmasını amaçlamaktadır.
Kariyerinize Katkısı
Telefonda Satış Teknikleri eğitimi ile şirketlerde satış ve satış ile ilişkili tüm bölümlerde çalışabilecek beceri ve yetkinliklere sahip olacaksınız. Ayrıca telefonda satış tekniklerini de çalıştığınız şirketlerde uygulayabilir hale geleceksiniz.
360° Eğitimler
Kişisel Gelişim Paketleri
Kamu ve Yerel Yönetim Eğitim, Danışmanlık ve Bilişim Hizmetleri
Kurumsal Gelişim Eğitimleri
Hakkımızda
Sitelerimiz