Rekabetin hızla arttığı günümüzde, işletmelerin sürdürülebilir karlılık ve istikrarlı büyüme politikalarında pazarlama stratejileri önemli bir yere sahiptir. İşletmeler ürün, hizmet ve sundukları tüm diğer değerleri müşteriler nezdinde farklılaştırmak zorundadır. Bu farklılık aynı zamanda fiyatlama, dağıtım, tanıtım ve kullanıcı deneyimi gibi birçok alanda da rekabetin odağı haline gelmiştir. Bu eğitim temel pazarlama süreçlerine ilişkin tüm konuları içermektedir.
Bir İnsan Gelişim Akademisi, 14 yılı aşan tecrübesiyle birçok katılımcıya eğitim vermiş sektörün öncü eğitim kurumudur. Eğitim sektöründeki yenilikleri her zaman takip ederek, programların en güncel sürümlerini kullanır.
Bir İnsan Gelişim Akademisi’nde Eğitim Seansları;
Pazarlama Uzmanlığı Eğitimi Hafta İçi Gündüz Seansları: Pazartesi-Salı- Çarşamba-Perşembe Günleri: 09.00-16.00
Pazarlama Uzmanlığı Eğitimi Hafta sonu Seansları: Cumartesi-Pazar Günleri: 09.00-16.00
Bir İnsan Gelişim Akademisi’nde katılımcılar ödeme seçeneklerini kendileri belirleyerek bütçelerine uyan ödeme alternatiflerini seçme şansına sahiptirler.
Eğitim içerikleri ve ödeme seçenekleri hakkında detaylı bilgi için en
yakın şubemizle iletişime geçebilir (444 3 BEM), uluslararası fiziki
standartlara uygun teknik altyapısı hazır laboratuvarlarımızı ve sınıflarımızı
gezebilirsiniz.
Evet,
her eğitim bitiminde başarı gösteren katılımcılar sertifika almaya hak kazanır.
Sertifika
alabilmek için %70 oranında devam zorunluluğu vardır.
Pazarlama Uzmanlığı Eğitimini başarıyla tamamlayan katılımcılara, bir üst basamak eğitimi olan İnsan Kaynakları Plus eğitimlerini almaları önerilmektedir. Temel eğitimlerden profesyonelliğe doğru uzanan bu yolda kariyer planlarınızı yaparken, mesleki gelişiminize de katkı sağlayacaksınız.
Rekabetin hızla arttığı günümüzde, işletmelerin sürdürülebilir karlılık ve istikrarlı büyüme politikalarında pazarlama stratejileri önemli bir yere sahiptir. İşletmeler ürün, hizmet ve sundukları tüm diğer değerleri müşteriler nezdinde farklılaştırmak zorundadır. Bu farklılık aynı zamanda fiyatlama, dağıtım, tanıtım ve kullanıcı deneyimi gibi birçok alanda da rekabetin odağı haline gelmiştir. Bu eğitim temel pazarlama süreçlerine ilişkin tüm konuları içermektedir.
Kimler Katılmalı?
-Pazarlama departmanlarında çalışan uzman, orta ve üst düzey yöneticiler
-Pazarlama alanında çalışmak isteyen tüm öğrenci ve yeni mezunlar
-Pazarlama alanına ilgi duyan ve bu alanda uzmanlaşmak isteyen uzman, orta ve üst düzey yöneticiler
Programın Amacı
Bu program stratejik pazarlamadan,müşteri ilişkileri yönetimine; ürün yönetiminden, fiyatlandırmaya; dağıtım kanallarından, bütünleşik pazarlama iletişimine ve dijital pazarlama gibi gelişen trendlere kadar birçok pazarlama yönetimi konusuna ilişkin bilgi ve beceri kazandırmayı amaçlamaktadır.
Pazarlama Uzmanlığı Eğitim Konu Başlıkları
- Pazarlamaya Genel Bakış ve Bilgi sistemleri
- Temel Pazar/Pazarlama Araştırmaları Bilgisi
- Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)
- Tüketici(B2C) ve Organizasyon (B2B) Pazarlarında Davranış
- Müşteri Bölümleme ve Seçimi
- Ürün ve Ürün Yönetimi
- Fiyatlandırma
- Bütünleşik Pazarlama İletişimi
- Dağıtım Sistem ve Araçları
- Digital Pazarlama
- Halkla İlişkiler (PR)
- Pazarlama Laboratuvarı
Kariyerinize Katkısı
Bu program ile şirketlerde pazarlama ve pazarlama ile ilişkili tüm bölümlerde çalışabilecek beceri ve yetkinliklere sahip olacaksınız.
360° Eğitimler
Kişisel Gelişim Paketleri
Kamu ve Yerel Yönetim Eğitim, Danışmanlık ve Bilişim Hizmetleri
Kurumsal Gelişim Eğitimleri
Hakkımızda
Sitelerimiz