ok
sık sorulan sorular;
Müşteri Odaklılık

Müşteri Odaklılık

İş yaşamımızda sürekli olarak, müşterilerimiz olarak kabul edebileceğimiz hizmetlerimizden yararlanan insanlarla ilişki içerisindeyiz. Müşteri odaklı çalışarak, yüksek müşteri memnuniyeti sağlamak ve bu yolla sadık müşteriler yaratmak, en az dış müşteri memnuniyetini artırmak kadar iç müşteriler olan çalışanların da memnuniyet düzeylerini ve hizmet kalitesini yükseltmek hızla ve daha da çok önem kazanmaktadır. Bu program; müşteri ve hizmet kavramı ile kaliteli hizmetin boyutları, müşteri sadakatini sağlamak ve müşterilerle etkili iletişim kurabilme konusunda konularını içermektedir.


Kimler Katılmalı?

- Üniversite öğrencileri

- Yeni mezunlar

- Yönetici ve yönetici adayları

- Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar 


Programın Amacı

Bu eğitim ile katılımcılara; müşteri beklentilerinin anlaşılması, kaliteli hizmet verebilmenin boyutları, müşteri sadakati ve şikayet yönetimi ile müşterilerle etkili iletişim kurabilmelerine yönelik bilgi ve becerilerin kazandırılması hedeflenmektedir.


Kariyerinize Katkısı

Müşteri Odaklılık eğitimi ile; Kaliteli hizmet verebilme, müşterilerle etkili iletişim kurabilme, müşterilerinizde olumlu izlenim bırakarak süreçlerinizi sağlıklı ve başarılı yürütebilmenize yardımcı olacak bilgi ve becerileri kazanacaksınız.


Fırsatı siz de kaçırmayın!
Kriz Yönetimi, Risk Yönetimi, Stratejik İnsan Kaynakları Yönetimi, İK Planlaması ve Bütçesi, İş Gücü Planlaması , İnsan Kaynakları Uzmanlığı, Pazarlama Uzmanlığı, Satış Uzmanlığı, Eğiticinin Eğitimi, Profesyonel Gelişim Paketi, Ekip Lideri Gelişim Paketi
Beşiktaş şubesi
Haftasonu, Hafta içi akşam
2k insan kaynaklarında çalışıyorum.altı kişilik bir ekibimiz var ve ekip olarak eğitimlerinize katılmak istiyoruz bütçenizi öğrenebilir miyim?



Bilişim Eğitim'i siz de takip edin:
Paylaş
© 1999-2022 Bir İnsan Gelişim Akademisi